18.2.2011

Halló

Halló

ja hyvää hiihtolomaa vaa kaikille. Toivottavasti kaikki on tyytyväisiä todistuksiinsa, ei kyl kauhee montaa numeroo tullu, mut kuitenki. Matka ja kesä lähenee aikas nopeesti, tää loma on hyvä välietappi.
Itellä menee koko loma Alpeilla, nytkin vähän kiire pakata, mut eiköhän tää tästä. Voitte vaikka kommentoida tähä omista suunnitelmista yms. Ainaki mitä oon kyselly nii aika moni menee laskettelemaan/lautailemaan. Mutta tärkeintähän on kuitenki et kaikilla on hauskaa, joten enpä pidättele teitä tätä lukemassa, vaan toivotan vielä kerran hiihtolomia kaikille! 



Tapio signing out.

6 kommenttia:

  1. jeee, hyvä tapsa, pidä hauskaa siel alpeil :) mäki suuntailen sinne laskettelee, tosin vasta huomen lähteväl lennolla (ku sähän menit jo tänää..? ) Hopefully tulee muuten hyvät säät et pääsis ees hetkeks karkuu näit Suomen -20 pakkasii... :)

    Niin kun jo sanoit sun tekstissäs ni tää loma on kyl todellaki aika hyväs kohtaa, ku alkaa jo pikkuhiljaa ärsyttää tää Suomen kylmyys ja pimeys, mut loman jälkee taas varmasti jaksaa odottaa kevättä ja kesää :D

    Mut mitäs te muut aiotte lomal?

    VastaaPoista
  2. mä oon iha vaa himas. parina päivänä meen ehk serenaa laskee, mut muute en tee muuta, ku odotan lämpimämpii kelei, et pääsis lätkää pelaa...

    VastaaPoista
  3. Pidä hauskaa Tapsa älä vammauta ittees:) Siel on kuitenkin varmaa paljo lämpimämpää ku täällä.......

    Me ei mennä oikee minnekkää, eli oon himas ja tollasta:) Mul on treenit kyl kolmena päivänä loman aikana ja meen varmaa sit jengiläisten kaa kisikselle treenaa lisää ihan muuten vaa. Jos tuol alkaa olee lämpimämpää ni oon kavereiden kaa, mut muuten ni treenaamisen lisäks lagailen varmaa vaa himas ja katon Skinsii=)

    VastaaPoista
  4. Mä lähdin viel vähän kauemmas Kanarialle pakkasta pakoon. hähää oon ruskee >:D

    VastaaPoista
  5. joujou matafakaaa

    VastaaPoista
  6. looooooooooooooooooooooooooooooooolll
    hi, says I

    VastaaPoista